سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرحی کاشی

کاشی از مهم ترین مصالح برای زیبا سازی حمام , آشپزخانه و سرویس بهداشتی به حساب می آید.  طرح و رنگ کاشی می تواند در زیباسازی حمام , سرویس بهداشتی , آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین بهتر است که در هنگام انتخاب طرح کاشی دقت لازم را داشته باشید.

امروزه کاشی و سرامیک در طرحهای مختلف تولید می شود اما هنگام انتخاب طرح کاشی مناسب بهتر است که به دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید.

طرح کاشی

 مدل کاشی زیبا برای پذیرایی

طرح کاشی سرویس بهداشتی

کاشی ها از جمله مصالحی هستند که با چیدن ردیفی آن ها در کنار هم می توان زیبایی دو چندانی برای محیط ایجاد کرد. نوع دکوراسیون در حمام و دستشویی می تواند در انتخاب نوع کاشی و سرامیک و به خصوص طرح کاشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدل کاشی حمام

مدل کاشی حمام

مدل کاشی حمام

مدل کاشی حمام با رنگ روشن

طرح کاشی حمام

 

طرح کاشی آشپزخانه

طرح , مدل و رنگ کاشی آشپزخانه می تواند تاثیر بسزایی در زیباسازی آشپزخانه داشته باشد. آشپزخانه تنها بخشی از دکوراسیون داخلی است که هنگام  طراحی می توانید از رنگ های مختلف در طراحی آن استفاده کنید. دیوار پشت اجاق و سینک دستشویی از جمله جاهایی است که می توانید از کاشی طرح دار برای آن استفاده کنید.

مدل جدید طرح کاشی آشپزخانه

طرح کاشی آشپزخانه با رنگ تیره

طرح کاشی کف آشپزخانه

کاشی طرحدار آَشپزخانه

طرح کاشی آشپزخانه

مدل کاشی طرحدارآشپزخانه

در این مطلب انواع طرح کاشی و طرحهای مدرن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم امیدواریم که این مدل ها  از کاشی و سرامیک بتواند به شما در انتخاب طرح کاشی مناسب کمک کند.

طرح کاشی ساده

در آینده نیز برخی از طرح کاشی ساده را معرفی خواهیم کرد